enhr

Zašto je dobra web stranica važna za Vaš posao?

13

Zašto je dobra web stranica važna za Vaš posao? Za mnoge poslove, web stranica je jedna od najvažnijih investicija koje možete napraviti. Poduzetnici obično troše puno previše ili premalo na svoje web stranice, i mnogi zapravo nemaju jasnu ideju zašto to čine. Danas ćemo govoriti o tome zašto dobra i solidna web stranica znači mnogo za Vaš posao.

Ako Vaša web stranica izgleda profesionalno, potencijalni klijenti će steći dojam da ste profesionalan i pouzdan poduzetnik koji ima dovoljno klijenata i dovoljno prihoda da financira izradu web stranice. Ako potencijalni klijenti posjete Vašu web stranicu, i ona izgleda izrađena na pola bez nekakvog definiranog cilja – tako će percipirati i vaš posao.

Ako ste web developer, obavezno sami izradite svoju stranicu, jer to ujedno predstavlja vaše sposobnosti, i na neki način je reklama vama samima. Svi ostali – uposlite sposobnu tvrtku koja radi dobar posao, ne samo što se tiče izrade već i promocije i stavljanja Vaše web stranice da bude vidljiva. Biti viđen je prvi korak povećanju prometa na vašoj stranici.

Čak i ako ste prvenstveno posao koji se bavi ciglom i cementom, imati solidnu web stranicu može značiti dodatne klijente. Lokalna klijentela obični pretražuje online i ako pronađe Vašu web stranicu, to uvelike povećava šanse da će ušetati u vašu trgovinu ili ured u želji da s Vama posluje. Ukoliko pronađu Vašu konkurenciji i vaša konkurencija ima boju web stranicu (ili je Vi uopće nemate), izgubit ćete klijenta i to upravo zbog web stranice. I onda, kada vas netko spomene u medijima ili forumima, te Vas preporuči kao dobrog poslovnog partnera – web stranica će biti potrebna da Vas ostali pronađu.

Jeste li ikad pomišljali da biste mogli dobivati ponude za posao i narudžbe iz susjednih država? Ili čak udaljenijih država? Lansiranje kvalitetnog weba znači da odmah možete postati i globalni posao, te samim time doprijeti do mnogo veće publike. Vaša web stranica je vidljiva gotovo iz svake države svijeta, te to može značiti i potencijanu milijunsku bazu klijenata.

Ako novinar traži eksperta u Vašem polju za nekakav citat, priču, iskustvo, on/ona će vjerojatnije odabrati posao čija web stranica izgleda profesionalno i kvalitetno, a ne primjerice posao čija web stranica izgleda kao nedefinirani pokušaj izrade. A kao što je dobro poznato, spominjanje u medijima može biti iznimno snažna promocija za Vaš posao.

Nemojte otežavati svoj posao time što ćete imati lošu web stranicu. Uložite pametno u Vašu stranicu, te uposlite nekoga tko zna što radi ;)

 Izvor: http://www.lifehack.org/
adonai-studio.hr adonai-studio.hr